Lukácsi evangéliuma

Kivonul a Nyílt Társadalom Alapítvány

2018. május 15. 09:50 - Lukácsi Katalin

rendszervaltas_deutsch-orban_pesti_bulvar.jpg

A Nyílt Társadalom Alapítvány már most költözik, a CEU még nyárig kivár. Szoktam megkapni azt, hogy mivel a CEU és a Népszabadság miatt léptem ki a KDNP-ből, akkor az én kereszténységem annyit is ér... (Mondjuk még a menekültekkel és Ferenc pápával szembeni propaganda is kiváltó ok volt, az sem hangzik jól egyes körökben...) Én keresztényként vagyok nagyon szomorú, hogy 2018 Magyarországán ez történik. A kereszténység lakmuszpapír, ott lehet örömmel és békében hirdetni az evangéliumot, ahol az eszmék szabad piaca korlátozások nélkül működik. Ahol az egyik (ráadásul nem destruktív) eszmét üldözni kezdik, ott hamarosan a kereszténységnek is korlátozásokkal kell szembenéznie. Így is van püspök, akit elhallgattat a kormány, és vannak papok, akik az egzisztenciájukkal játszanak, ha szereplést vállalnak.


1984-ben, amikor még sehol sem lehetett látni a rendszerváltást, hatalmas segítséget jelentett a Nyílt Társadalom Alapítvány a párton túli életnek, hogy levegőhöz jusson, hogy esélyt kapjon az önszerveződésre, egyházi és nemzeti hagyományápoló tevékenységek is bőven kaptak támogatást, amelyek az államtól nem kaptak volna.
És most vissza a múltba... Azért is értelmetlen a kormány részéről az NyTA kiűzése, mert ha ellensúlyozni akarná szellemiségét, azt már bőven megteheti és meg is teszi, rengeteg erőforrás van hozzá a kezében. De ez kevés a kormánynak. És hangsúlyozom, ez nem demokratikus logika, kereszténydemokratikus sem... A Magyar Idők publicisztikáján keresztül ehelyett már a kulturális életben is kifejeződő kétharmadról sző terveket. Az egy másik kérdés, hogy miért kétharmad, mi köze a kultúrának ahhoz, hogy aránytalan a választási rendszer? De tegyük fel, rendben, kulturális kétharmad is legyen, mert megérdemeljük... és hogyan fog működni a nemfideszes egyharmad?
Nagyon szeretném, ha már a kommunikáció szintjén kereszténydemokrácia épül, hogy a jézusi főszabályhoz tartaná magát a kormány: azt tegyétek, amit akartok, hogy veletek tegyenek. Szeretném, ha a civil szervezetekkel szembeni átláthatósági elvárásokat a kormány, politikusai és szervezetei is ugyanígy betartanák!

A fotó forrása: Népszabadság archív, Bánhalmi János készítette.

234 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lukacsikatalin.blog.hu/api/trackback/id/tr2813944954

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: SOROS TERV az maga Orbán Viktor 2018.05.16. 07:46:59

Világnézetet, vallást, pártot, küzdő társakat, barátokat, politikai irányt váltani neki nem probléma. Persze sokan másoknak sem. Vona Gábornak - egykori tanítványának - például még nevet sem. (szül. Zázrivecz Gábor) Orbán Viktor szerintünk nemsokára ...

Trackback: Fedőneve Fidesz 2018.05.16. 07:46:41

Az ügynöklisták nyilvánosságra hozását természetesen volt és jelenlegi ügynökök és besúgók gátolják.

Trackback: Handó Tünde férje és az elhagyott sunyi pártiratok 2018.05.16. 07:46:07

Nem városi legenda: - Szájer József elhagyta, az ellenzék olvasta és választási beszédtaktikát váltott. Hangyaf.szny.val bukott a zorbán és összetörte az irodáját mérgében majd évekig nem az Országházba, hanem kezelésre járt :-) Minek kellene a zorbá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.15. 23:12:21

Fényt kaptak.most futnak.
Transzparencia.
Na persze.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.05.15. 23:27:29

Most mi is a probléma, keresztényként?

Magyarország Europa jovője 2018.05.15. 23:33:47

"Kivonul a Nyílt Társadalom Alapítvány"

Ezt nem, ezt mar nem birom ki, mi lesz most velunk ? EZ MAR A VEG ! Nem eleg a ketharmad meg ez is. Kikene menni tuntetni, illetve konyorogni nekik, hogy maradjanak. Igerjuk meg nekik, hogy mostantol beengedunk
minden arabot felsokorlat nelkul, es egy heten belul az alkotmany helyett bevezetjuk a sariat.

Orbán Viktor 2010.......2030 2018.05.15. 23:39:04

Nagyon ugy nezki, hogy bar kedd van, Orban mar megint nem bukott meg, hanem helyette ujabb fenyes gyozelmet aratott. Az hogy be sem kellett tiltani oket, hanem onkent beismerve a vereseget, elhuznak a francba, az nagy gyozelem.

jajdehülyevagyok 2018.05.15. 23:40:01

Csak a változás állandó, meg az, hogy a befektetés célja a nyereség, ami vagy bejön, vagy nem.

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.05.16. 00:12:37

" Ahol az egyik (ráadásul nem destruktív) eszmét üldözni kezdik, ott hamarosan a kereszténységnek is korlátozásokkal kell szembenéznie. "

Azért érdekes lenne látni mit szólna Mózes a buzik melengetéséhez ha visszatérne a mai világba. A korátozás mindenesetre máris megvan a Bibliában: "“Férfiúval ne hálj úgy, amint asszonnyal hálnak: útálatosság az. "

miketbeszéltek 2018.05.16. 00:18:22

@FILTOL: Bezzeg a CÖF átlátszó, mint az üveg, és nagyon civil. A kommunista újságokban író, Szovjetúniót magasztaló Bencsik, a szintén kommunista újságokban író, szlovák rendszámos Bayer, az UFÓkkal trécselő, tiszta szeretetből zálogházakat fenntartó Pataky Attila, és az évekkel ezelőtt a Tesla-féle ingyenenergiával hőzöngő Széles vezetésével:-(

Jagrol 2018.05.16. 00:58:34

Kisangyalom,nálad tényleg elgurult a gyógyszer...legnagyobb baj az, hogy te ezért pénzt kapsz!!!!! Megmodta a főnököd a fletó annó, HA NEM TETSZIK EL LEHET MENNI TE OSOTBA!!!!

bkkzol 2018.05.16. 03:50:13

Szinte mindenkinek könny szökik a szemébe a távozásuk miatt... :-))
Megoldható lenne, hogy a Helsinki Bizottság és még 4-5 szervezet is csomagoljon??

I-Work 2018.05.16. 04:23:17

@Magyarország Europa jovője: Persze cimbora, csak az van, hogy a Nyílt Társadalom alapítvány építette fel a kommunista sz&rból a fél országot, amikor még EU sehol nem volt.

I-Work 2018.05.16. 04:24:24

@Androsz: A kirekesztő ideológia, az ellenségkép, ellenség keresés és ellenségeskedés-

I-Work 2018.05.16. 04:28:36

@Orbán Viktor 2010.......2030: Orbán veszített, ha nehéz is tudomásul venni. ... Olyan idióta nincsen, aki Euró tízmilliókkal támogatna egy despota, fél-feudális, autokrata, etnonacionalista rendszert.
Vagyis nem fizeti ki az alapítvány a 30% büntető sarcot a fidesz-nek, de nyugi, nem vonulnak ki teljesen az országból, csak a pénzügyeket helyezik át Berlinbe.

I-Work 2018.05.16. 04:30:46

@bkkzol: Majd a fidesznyikek csomagolnak, illetve majd azokat csomagolják... A NER pürroszi győzelmet ért el a szánalmas vereségével, úgy, hogy ukrán és román szavazatok kellettek. Ugyan, cicafiú..

I-Work 2018.05.16. 04:32:56

@Jagrol: Osz' a fidesz uralom alatt majdnem egymillióan el is mentek, nem véletlenül nem szavazhatnak a külföldön dolgozó magyarok.

I-Work 2018.05.16. 04:34:45

@Több cseszlovák filmvígjátékot!: Ajánlanám figyelmedbe a Tóra helyett az Újszövetséget.
Mózesnek semmi köze nem volt a kereszténységhez.

Sexual Harassment Panda 2018.05.16. 05:47:10

@I-Work: igen, 2010 előtt senki nem ment külföldre .

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:06:03

Az év pozitív híre. Egy kártékony szervezet lassan csomagol és megy el a fenébe. A rossz hír: sajnos nem fejezi be tevékenységét az országban, távolról rombol tovább.

Shish Yakoo 2018.05.16. 06:24:50

Lejárt a Nyílt Társadalom nyitvatartási ideje. Ennyi.

felucca02 2018.05.16. 06:30:28

@Shish Yakoo: Óistenem, bárcsak tudnád, hogy miről beszélsz. Tudod egyáltalán, hogy mi az a nyílt társadalom? Vagy csak úgy zsigerből megy?

felucca02 2018.05.16. 06:31:16

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Miért volt kártékony, kinek volt kártékony, milyen károkat okozott, erről tudsz mondani valamit?

felucca02 2018.05.16. 06:32:23

@Magyarország Europa jovője: Sajnos, te olyan hülye vagy mint a seggem. Először még válaszolni akartam neked, de aztán rájöttem, hogy teljesen felesleges, gyógyíthatatlan vagy. Érezd jól magadat!

felucca02 2018.05.16. 06:33:04

@bkkzol: Miért zavar téged a Helsinki Bizottság? Úgy konkrétan!

HellsAngel 2018.05.16. 06:36:14

Ne izguljatok, sose fogynak el az ellensegek. Majd ha osszes nemilliberalis elem elmenekult az illiberok orszagabol, kozuletek valasztjak ki, hogy ki menjen el kovet torni, ki fizessen 30%-os buntiadot, meg kirol irjon a Lokal c. ujsag, hogy egy demonikus szemely. A karma nem vicc, ajanlom mindenki figyelmebe.

Behajtó70 2018.05.16. 06:38:06

Én meg kersztényként mondom: mivel továbbra is tvékenykdnek, tök mindegy, hogy hol van a központ/székház/satöbbi. Ja, meg azt is keresztényként mondom, hogy ha emiatt publikusan hazudozol, hogy ez mekkora baj már, akkor egy mélységesen rosszindulatú, buta ember vagy!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:39:18

@felucca02:

Nyitott, liberális, gyökértelen társadalommá akart zülleszteni minket, ez a főbűne.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:40:14

@Shish Yakoo:

Hála Istennek igen, a világ népei lázadnak a nyílt társadalom ellen.

Behajtó70 2018.05.16. 06:44:22

@HellsAngel: nem izgulunk, pláne mert neked nincsenek ékezeteid, úgyhogy mi közöd hozzá, másrészt mert mi nagyon jól elvagyunk külföldi gazdasági érdekeket szolgáló civilnek hazudott antimagyarista csoportok nélkül is!

Mert tudod, ti sehol nem tüntikéztetek amikor az ukrán kormány eltaposta a magyar kisebbség oktatását, sem akkor, amikor a román kormányfő székelyeket akart akasztani, sem akkor amikor az általatok felheccelt gazemberek egyházi méltóságokat (egyébként bárkit) köpdöstek a Kossuth téren a minap!

Úgyhogy be lehet fejezni a HAZUDOZÁST arról, hogy ti itt mit is képviseltek! Mert jól láthatóan a magyarokat NEM!

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.05.16. 06:48:18

A Nyílt Társadalom Alapítvány eszmei, ideológiai, világnézeti alapjainak egyes elemeivel és valóságtagadó Európai-szuicid életszemléletével sajnos nagyon súlyos gondok vannak, amelyek jogos kritika tárgyai. Nagy baj, hogy a Magyarországon megvalósult és kétharmaddal újraszavazott Lenyúlt Társadalom Alapítvány sem tűnik igazán jó megoldásnak, az összeomláskor pedig durva lesz a számlán szereplő végösszeg...de csak az ittmaradóknak, az Istenadta Nép egyszerű gyermekeinek, akik végül megfizetnek mindenért.

különvélemény 2018.05.16. 06:48:40

@I-Work:
Nem épített sz@rt sem az osf, csak liberálisokat képzett.
Orbán is besz@pta huszonévesen, de később rájött, mekkora kamu.
Az szdsz nem jött rá, el is tűntek a süllyesztőbe, míg orbánék a 3. választást nyerik zsinórban.
És ez nem csak nálunk van így, az egész világnak kezd már tele lenni a töke az osf-fel és a liberálisokkal.

felucca02 2018.05.16. 06:49:31

@Behajtó70: Kik azok a magyarok? Próbáld meg lécci definiálni! Kösz!

felucca02 2018.05.16. 06:52:22

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Értem. A zárt, konzervatív a jó, a nyitott, liberális, rossz, négy láb jó, két láb rossz, ésatöbbi? A gyökértelent még nem értem, mitől lesz gyökeres a társadalom? A házipálinkától és párizsitól? Most komolyan!

felucca02 2018.05.16. 06:55:57

@különvélemény: Hogyan kell liberálisokat "képezni"?
Válasz: sehogy. Tudod, ha az ember meg tud hallgatni egy ellentétes véleményt, anélkül, hogy fel karaná akasztani a másikat, akkor liberális.
Ha tisztességes tudás- és technológiai versenyben dől el, hogy ki a jobb, akkor liberális.
Értem én, ti ettől a két dologtól valahogyan irtóztok, szerintetek csak egyfajta vélemény lehet, a verseny pedig nem az életelemetek, jobb, ha az emberfia csókos, és úgy nyeri el az üzleteket. Hát, sok sikert kívánok, irány a középkor!

Behajtó70 2018.05.16. 06:56:39

@felucca02: mert egyoldalúan hazudik, hogy az emberi jogokért küzd miközben pnt leszarja a magyar jogokat!

Konkrétan nem tüntettek, tiltakoztak
- amikor az ukrán kormány eltaposta a magyar kisebbség oktatását
- amikor a román kormányfő székelyeket akart akasztani
- amikor a felheccelt gazemberek egyházi méltóságokat (egyébként bárkit) köpdöstek, inzultáltak a Kossuth téren a minap
- amikor rendőröket heccelteka gazemeberek 4 hete és alajas módon beszéltek a rendőrnőhöz mindenki előtt
De legfőként:
- egy árva szőt nem szólt a helsinki bizottság a 2006-os azonosító nélküli rendőrattackról, azt el nem ítélte, a felelősök számonkérését sehol soha nem kezdeményezte, azért soha nem tüntetett/tiltakozott Brüsszelben, sem sehol máshol!

Hosszan lehetne sorolni anyilvánvaló emberi jogi sérlmeket, de egy rohadt szó nem jön az úgynevezett emberi jogi szervezetektől!

A helsinki gittegylet csupán a magyar kormány ELLEN tud képvislni bármit. A helsinki gittegylet szerint egyetelen egy olyan cselekedet nem volt 2010 óta, ami elismerésre méltó lenne.

Úgyhogy te is FEJEZD BE A HAZUDOZÁST!

Behajtó70 2018.05.16. 06:58:37

@felucca02: nem próbálom. Majd megtanulod a CEU-n!

felucca02 2018.05.16. 06:59:39

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A világ népei, ez így aranyos! majdnem olyan, mint a világ proletárjai. És győzni is fog a világforradalaom, tudod!
Azért aranyos elképzelés, ahogy a szenegáli kunyhóban, a kínai vaskohó mellett álló panelházban, krasznojarszki faházban, vagy egy szicíliai narancsültetvényen egyformán azon malmoznak a delikvensek, hogy a picsába, ez a szar liberalizmus...

midnightcoder2 2018.05.16. 07:03:25

"Ahol az egyik (ráadásul nem destruktív) eszmét üldözni kezdik, ott hamarosan a kereszténységnek is korlátozásokkal kell szembenéznie."

A túltolt liberalizmus kimondottan destruktív. Ahogy valójában minden eszme destruktív amit túltolnak.

felucca02 2018.05.16. 07:03:34

@Behajtó70: Nagy kár, hogy meg sem próbálod. Attól tartok, nem is tudnád, mert ez csak egy szólam, ez a magyarizmus. Például én is magyar vagyok, és körülöttem sokan és a picsába kivánjuk ezt a bűnözőbandát, aki kormánynak nevezi magát. Szóval, kicsit óvatosabban ezzel a magyarozással, nem mi szartuk a spanyolviaszt!

bkkzol 2018.05.16. 07:03:44

@felucca02: Úgy konkrétan a bűnözőket védő tevékenysége igen zavaró a Helsinki Bizottságnak. Pl. milliós kártérítéseket kell a magyar államnak kifizetnie a bűnözőknek ( elítételteknek) nyomorut tevékenységük miatt.
Az illegális határetkeléssel az EU területére érkezőket segíti a törvények kijátszásával. Pl. hazudják magukat melegnek, politikai üldözöttnek, kiskorúnak....

különvélemény 2018.05.16. 07:03:47

@felucca02: "Ha tisztességes tudás- és technológiai versenyben dől el, hogy ki a jobb, akkor liberális."

Te sem jártál még a CEU közelében sem.
Ott tanítják az neolibsiket, akik szerint kvóták kellenek, mert kevés a női vezető, meg politikus, meg stem szektoros, francba a "tisztességes tudás- és technológiai versennyel". Bezzeg rákhalász, vagy olajfúró tornyon dolgozó egyik sem akar lenni valamiért.
Ott tanítják, hogy annyira egyenlőnek kell lenni, hogy férfi is indulhasson a női futóversenyen, mert ezen a héten éppen nőnek képzelte magát, francba a tisztességes versennyel.
stb.

felucca02 2018.05.16. 07:05:44

@midnightcoder2: Ha a liberalizmus túl van tolva (hogyan és miért?), akkor esetleg a konzervatív népnemzeti keresztényakármi átláthatatlan titkolózó hatalomkoncentráció nincsen egy csöppet túltolva mostanság? Csak kérdezem...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 07:08:10

@zord íjász: Ti ostobák soha nem tudtok semmiféle jogos kritikát sem felmutatni, mindig csak anyáztok, kritika, az nincs. Gondolkodás, az nincs.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 07:09:31

Orbanisztán mocskos, keresztény egyházállami diktatúra. A poster meg egy hülye, naiv keresztény. Mindkettő része a kereszténységnek, és nem véletlenül. A kereszténység más vallásokhoz hasonlóan velejéig marhaság, faszság, és ennek egyik tünete ez a totálisan önellentmondásos, ellentétes zűrzavar.

felucca02 2018.05.16. 07:10:09

@különvélemény: Nem, ott semmi ilyesmit nem tanítanak, a lázas képzelődéseket ne keverd a tényekkel.
Egyébként, igen, jobb lenne, ha több nő lenne a politikusok között és úgy általában mindenhol. De valamiért ez téged zavarna, nem tudom, miért, talán mert eltér attól a képtől, hogy a nő otthon finom meleg vacsival várja az urát és utána még a lábát is örömmel teszi szét. Ez nem a CEU miatt, ez vcsak úgy, saját forrásból.
Nyilván a nehéz fizikai munka a férfiaké, ezzel meg mi a bajod?

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.16. 07:18:57

@I-Work: "a Nyílt Társadalom alapítvány építette fel a kommunista sz&rból a fél országot, amikor még EU sehol nem volt"

Nyilván. Ezért is nem értem, miért nem Kijevbe költöznek, ha már ott is elkezdte felépíteni a demokráciát a shortos dzsorzs.

különvélemény 2018.05.16. 07:19:13

@felucca02:
Szokásos libsi próbálkozás arra, hogy majd te megmondod én mire gondolok, vagy engem mi zavar.

Jakab.gipsz 2018.05.16. 07:21:49

Ne sajnálja, se Soros sem pedig a CEU-t, ezt a viperafészket !

Soros ez a sátánfajzat, maga a megtestesült, "Gonosz", sajnos egyenlőre nincs jobb szó amellyel, társadalom mérnökösdi tevékenysége leírható.

Nem szívesen alkalmazom, ezeket a súlyos szavakat,végső soron, mégis csak egy ember, de nincs más kifejező eszközöm, olyan amelyet megérthetnétek.

Azért mert mondandóm lényege, nagyon nehezen érthető, matematikai tételek rendszeréből, számotokra még nincs közérthető formában kifejtve. Egy kis előleget Tarski blogjában, "A bálvány két arca" című cikkéhez fűzött mondandómba fel mutattam.

A mára kialakult helyzet ettől az egyszerű példától eltérően, sokkal bonyolultabb és komplexebb.

Azért mert, az idő természetéről és hovatartozásáról, van most szó, és ebbe a témába sok más filozófussal egyetemben Ricoeur bicskája is beletörött, miközben a narratív identitás tudat kialakításának a témáját feszegette.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.05.16. 07:22:02

@math0: Ezt most nem értem. Szívesen válaszolok a bunkó kommentedre is, ha kifejted, hogy mire céloztál, amikor ezt írtad.

1. Kivel szemben nem tudok én kritikát megfogalmazni?
2. Hol anyáztam én a kommentemben? (sehol)
3. Milyen "gondolkodás az nincs"? Miből szűrted ezt le?!
4. Biztos, hogy ezt a kommentet nekem címezted?

Várj. Átgondoltam. Ne válaszolj. Életem múló perceiből és enrgiáiból már ezzel is túl sokat pazaroltam rád.

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.16. 07:22:33

@felucca02: Szerintem Teheránba a kedvenc arabjainak magyarázza a shortos dzsordzs, mit kell a nőkkel csinányi.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.16. 07:28:29

@HellsAngel: A karma? Ez komoly picinyem?karma?
Hat ha van karma akkor a ballibszoci banda 50 evig nem jut szerephez.

Es akkor egyenlő az állás
Karna.muhahhha

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.16. 07:30:13

@I-Work: Ja athelyezik.berlinbe
Veletlenul PONT a Nemzetbiztonsági átvilágítás előtt
Véletlenül
Pont.

ymel 2018.05.16. 07:30:28

Ez a 'kileptemakadenenpebol' felutes ilyen kotelezo show elem? Kifraszt erdekel ez? Vagy ezzel kell haknizni majd 10 ev mulva is?
Mi a blog tartalma? Eleg semmitmondo es unalmas. Nem latom a teljesitmenyt, csak az aggodo Shopenkedest

különvélemény 2018.05.16. 07:31:24

@felucca02:
Egyébként keress rá erre a gugliban: gender equality paradox

Látni fogod, hogy minél "liberálisabb" egy társadalom, annál kevésbé választják a nők azokat a pályákat, amik miatt lázítanak a genderfasiszták, meg sjw-k.

Én jót akarok a nőknek, azt támogatom, hogy azt csinálhassák, amit akarnak, ne mondja meg helyettük senki, hogy nekik mi a jó, így én számítok az igazi liberálisnak, nem ezek a képződmények, amiket a ceu-ban és sajnos egyre több nyugati egyetemen képeznek mindenféle szociológiai meg gender szakokon, mert terjed ez a hülyeség, mint a rák.

putris72 2018.05.16. 07:39:33

@felucca02: Nem tudom te hol voltál,de a választások előtt kb 12 alkalommal tettek bejegyzést,vagy vicces fotót a te liberális demokratáid,hogy fel kellene akasztani,le kéne lőni,vagy csak valamilyen úton módon kivégezni a fideszes politikusokat,de még a szavazóit is!A szavazóik nem különbem!Az szerinted csókos most aki magyar vállalkozó létére EU-s,vagy állami forráshoz jut??2010 előtt,meg labdába sem rúghattak!Az Unió akik diktatúraként viselkednek?Ahol olyan megállapítás hoznak,hogy Magyaroszágon veszélyben van a jogállam,mert a kormány összefog a jobbikkal,a romákat a magyar gárda masírozása félemlíti meg,szerintük!A nőket meg kényszerítik,hogy gyerekeket szüljenek! Nyugat ahol a migránst zavarj a kereszt!Ahol muszlim nyugodtan azt kiabálja neked,hogy ha egyedül leszel lefejez!Ahol naponta ölnek meg nőket és gyerekeket,vagy csak erőszakolnak meg migránsok!De az nem baj!Ahol minden utcasarkon,harcíjárművek,katonák,és kommandósok járőröznek!Na ezek a liberálisok:www.youtube.com/watch?v=atIkRkBLmAg www.youtube.com/watch?v=PDpK7mDaiMY

trtr 2018.05.16. 07:43:03

Egy jó hír. A janicsárképző is mehetne a picsába lassan és a többi nagytőke által finanszírozott, a céljait keresztülverni próbáló, a nemzetállam lebontásán dolgozó "civil" szervezet is.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 07:45:23

@zord íjász:

"Szívesen válaszolok a bunkó kommentedre is, ha kifejted, hogy mire céloztál, amikor ezt írtad. "

"1. Kivel szemben nem tudok én kritikát megfogalmazni?"

A Nyílt Társadalom Alapítvány eszmei, ideológiai, világnézeti alapjaival szemben.

"2. Hol anyáztam én a kommentemben? (sehol)"

A Nyílt Társadalom Alapítvány eszmei, ideológiai, világnézeti alapjait.

"3. Milyen "gondolkodás az nincs"? Miből szűrted ezt le?!"

Erre látunk egy példát ebben a hozzászólásban is.

"Várj. Átgondoltam. Ne válaszolj. Életem múló perceiből és enrgiáiból már ezzel is túl sokat pazaroltam rád."

No, ez a példa, amikor kiderül, hogy hót hülye vagy, mert azzal kezdesz, hogy szívesen válaszolsz bunkó kommentekre is, aztán azzal fejezed be, hogy nem szívesen válaszolsz.

Szóval ennyit a gondolkodásról, te húgyagyú!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 07:46:26

@ymel: Mi a kommented tartalma? Eleg semmitmondo es unalmas. Nem latom a teljesitmenyt, csak az aggodo Shopenkedest.

felucca02 2018.05.16. 07:53:54

@Jakab.gipsz: Egyelőre úgy látom, hogy ha itt egyáltalán játszik valaki társdadalommérnökösdit, az az orbán, senki más.

felucca02 2018.05.16. 07:55:35

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát: Kész. Teherán és az arabok. Végem van. Másban is ilyen szilárd alapokon állsz? És így akarsz vitatkozni egy bonyolult jelenségről?

midnightcoder2 2018.05.16. 07:56:30

@felucca02: "Ha a liberalizmus túl van tolva (hogyan és miért?)". Egész Európában túl van tolva. És hogy miért ? Mert olyan folyamatokat indított be, ami az európai népek és általában véve az európai civilizáció háttérbe szorulásához, hosszabb távon pedig a pusztulásához vezet.

"akkor esetleg a konzervatív népnemzeti keresztényakármi átláthatatlan titkolózó hatalomkoncentráció nincsen egy csöppet túltolva mostanság? Csak kérdezem..."

Orbánékkal nem a hatalomkoncentráció a baj, a konzervatív népnemzeti pedig a legkevésbé, hanem az hogy egyszerűen hülyék. Nem azzal van a legnagyobb baj amit csinálnak (bár azzal, is Pl. a stadionépítést ugyanúgy túltolták mint az EU a liberalizmust), hanem azzal ahogyan teszik.

Azt átláthatatlanság és főleg a lopás persze csúnya dolog. De szeretném én látni azt az embert, aki átlátta hogy hogyan tűnt el a privatizáció során két ciklus alatt egy ország vagyona, és hogyan lettek hirtelen milliárdosok olyan emberek akiknek pár évvel korábban még a seggük ki volt a nadrágból.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 07:57:59

@különvélemény:

Itt a kutatás eredménye egy grafikonon:

cdn.theatlantic.com/assets/media/img/posts/2018/02/Screen_Shot_2018_02_16_at_12.33.16_PM/d099fa13a.png

1) Ha megnézed, akkor itt az igazán fejletlen országokból nem választottak mintát, hanem csak közepesen fejlett és fejlett országokból:

2) A kutatott kérdés az, hogy mennyi a nő aránya nagyon technológiai és matematikai képzésekben. Ez ugye a női egyenjogúságnak igen kis szelete.

3) Kutatók szerint a jelenség magyarázata, hogy a közepesen fejlett országokban a nők úgy érzik, muszáj ilyen pályára menniük, különben szegények lesznek.

"“Countries with the highest gender equality tend to be welfare states,” they write, “with a high level of social security.” Meanwhile, less gender-equal countries tend to also have less social support for people who, for example, find themselves unemployed. Thus, the authors suggest, girls in those countries might be more inclined to choose stem professions, since they offer a more certain financial future than, say, painting or writing."

Tehát a jelenség oka továbbra is a nemi egyenlőtlenség.

4) A fejlett országokban a nők már nem éreznek ennyire ilyen kényszert, és ha hiszed, ha nem, ez a nagyobb egyenlőség jele.

5) megjegyzem, Magyarország akkora kurva outlier, mint a ház. Mi szarok vagyunk minden tekintetben:

Ennyike, faszfejkém!

2018.05.16. 08:00:37

@midnightcoder2:
Az ahogyan lokigusan következik az amitből. A populista faszságokat elhiszed, csak a következményeit tekinted hibának, mint ha lehetne jobban is csinálni, pedig az egész rendszer logikájából következnek ezek, nem is hibák valójában.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.16. 08:01:35

@ymel: Jo hát van akinek Ennyi a teljesítménye.kilepett a kdnp.bol.
Ez feljogositja naponta az index címlapra kerülés mint megmondo főember .

felucca02 2018.05.16. 08:03:02

@putris72: Az a baj, hogy a hozzászólásodban keverednek a nyilvánvaló problémáka részigazságokkal és a hülyeségekkel. Ezért nem árt leszögezni, hogy milyen keretek között beszélgetünk:
1. Nem kívánom a migrációt, nem kívánom, hogy Európába tömegesen jöjjenek más kultúrájú emberek életvitelszerűen.
2. Látom a fától az erdőt, tehát attól, hogy valaki így-úgy fogalmaz a migrációval kapcsolatban, attól ő még lehet egy gazember, vagy egy pozitív személyiség is. Nem a migráció szemüvegén át ítélem meg a tetteit.
3. Látom és tudom, hogy a hozzám hasonló politikiai hitvallásúak között is vannak bunkók. Mint ahogyan a fideszesek között is, mégsem gondolom, hogy minden fideszes bunkó lenne.
Na, most, akkor tudunk civilekről beszélgetni?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.16. 08:04:35

@math0: Mi szarok vagyunk minden tekintetben:"
Ha TI biztosan.
A magyarokat most hagyjuk az nem TI vagytok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:05:39

@putris72: "Az szerinted csókos most aki magyar vállalkozó létére EU-s,vagy állami forráshoz jut??2010 előtt,meg labdába sem rúghattak!"

A korrupciós index Orbán alatt zuhan, és ez a vállalkozók értékelése. Ehhez képest faszt se számít, hogy te, egy emberként mit hazudozol össze!

tradingeconomics.com/hungary/corruption-index

"Ahol naponta ölnek meg nőket és gyerekeket,vagy csak erőszakolnak meg migránsok!"

Magyarországon meg magyarok. Ha te attól vagy boldog, hogy a feleségedet vagy lányodat magyar erőszakolja meg, akkor meg is érdemled!

"De az nem baj!Ahol minden utcasarkon,harcíjárművek,katonák,és kommandósok járőröznek!"

Ez a hely Magyarország.

www.youtube.com/watch?v=3G0qdcXveSw

Ostoba, hazudós, náci, faszfej!

felucca02 2018.05.16. 08:06:19

@math0: Ezt azzal tudom megtoldani saját tapasztalatból, amikor erdélyi magyar nőkkel beszélgetve minden másodikról kiderül, hogy vegyész- vagy gépészmérnök.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:07:28

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát: "Teheránba a kedvenc arabjainak"

1) Helyesírás, nulla.
2) Földrajzi ismeretek nulla.

Ennyit tudnak a debil nácik. Magyarul se tudnak, fingjuk nincs semmiről, de hülyeségre szavazni, azt igen!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:08:45

@FILTOL: A magyarok, azok ti nem vagytok. Ti náci patkányok vagytok.

2018.05.16. 08:09:28

@FILTOL:
Ki a faszom vagy, hogy jogot érzel, hogy megmond ki a magyar?

felucca02 2018.05.16. 08:09:31

@midnightcoder2: A liberalizmusnak több vonása van, közöttük az egyikben igen, némileg igazad van. Az elfogadás, igen, kissé túl van tolva. A többi vonás pedig azt eredményezi, hogy ezekben az országokban ma a legjobb élni és ez így is marad. A legjobb teljesítményt hozza ki a társadalom tagjaiból.
Nem utolsósorban, ez a jó teljesítmény hozzájárulhat ahhoz, hogy a túlzott elfogadásból eredő károkat is jobban tudják kezelni. Mondjuk úgy, ahogy mi soha nem fogjuk tudni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:10:19

@Orbán Viktor 2010.......2030: 1933 után is húztak el emberek és szervezetek egy országból. Csúnya vége lett. Pedig az nem egy törpeállam volt.

erdelyik 2018.05.16. 08:11:31

Értem én, ha valaki jobban keres azzal, hogy minden sarkon hangoztatja keresztyénségét és azt, hogy kilépett kdnp-ből, mintha maradt volna csak hitoktató. De ha valakit politikai céljai még el is vakítanak, az azért elgondolkodtató. A(z önmagát keresztyénnek mondó) szerző arra utal, hogy a Nyílt Társadalom Alapítvány (NyTA) és a CEU nem destruktív, mégis üldözik. Az NyTA nyíltan hirdeti a multikulturális társadalom iránti elkötelezettségét és a nemzetállamok túlhaladottságát, bevallva arra törekedszik, hogy a nyugati civilizáció ma ismert felépítését lebontsa. Ez nem destruktív? A CEU a genderelmélet egyik leghangosabb szószólója, nyíltan támadják az apa-anya-gyerekek hármasságon alapuló keresztyén családmodellt, de egy önmagát keresztyénségével meghatározó szerint nem destruktívak? Az már csak apró gusztustalanság, hogy Jézusra hivatkozik, de csak Mt. 7,12-re, könnyedén átugrik Mt. 7,5-ön.
Egy mondata a szerecsenmosdatásból azért felkeltette érdeklődésemet, ezért arra kérem, soroljon fel néhány olyan támogatást 1984-ből, amivel Soros az egyházaknak, vagy nemzeti hagyományápolásnak nyújtott segítségül! Elég egy-egy...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:11:52

@bkkzol: Megoldható, hogy te is csomagolj.

mortullus 2018.05.16. 08:12:04

@math0: Na körbe is értünk. Nácizik a belvárosi izráélita. Nem féltek, hogy újra körbe deszkázott gettókban találjátok magatokat?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:12:25

@I-Work: Meg ugye a Fideszt is. Orbán még 2010-ben is "Soros bérenc" volt.

felucca02 2018.05.16. 08:12:53

@FILTOL: Szerintem nem nőttél még fel a problémához. Hogy ki a magyar, semmiképpen nem te fogod megmondani. Például szerintem simán hauaárulók vagytok, de mégsem mondanám rátok, hogy nem vagytok magyarok. Sőt éppenhogy, nagyonis!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:14:24

@I-Work: "Mózesnek semmi köze nem volt a kereszténységhez."

Dehogynem. Mózes 5 könyve a KERESZTÉNY Biblia KANONIZÁLT része.

Mt 5,17
Ne gondoljátok, hogy jöttem a törvénynek vagy a prófétáknak eltörlésére. Nem jöttem, hogy eltöröljem, hanem inkább, hogy betöltsem.

felucca02 2018.05.16. 08:14:30

@mortullus: Nem, te pedig elmész a picsába!:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:14:55

@Sexual Harassment Panda: relatíve senki nem ment külföldre 2010 előtt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:16:17

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: mint azt megbeszéltük, Orbán ennek a szervezetnek a kitartottja volt még 2010-ben is. Orbán, ha igaza lenne, akkor egy bűnös, szélhámos, széltoló fasz lenne. de nincs igaza, ezért egy bűnös, szélhámos, széltoló és ostoba fasz. akárcsak te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:17:11

@felucca02: a nyílt társadalom az, amiről a Habony Művek megmondta, hogy gyűlölni kell. Hogy miért, azt az egy bites agyukba már nem lehetett betölteni.:)

különvélemény 2018.05.16. 08:17:21

@math0:
A libsik akarnak erőszakkal nőket berakni azokra a pályákra, amiket azok nem akarnak választani, ezt kellene megértened.

Egyébként nem kell válaszolni a kommentjeimre, nem vagyok kíváncsi az agyhalott ateistaklubos trollokra, de mintha ezt már mondtam volna, már nem emlékszem, mindenesetre most mondom.

ulpius66 2018.05.16. 08:17:27

Kedves katalin!

Már ott kibaszott büdös a dolog, hogyan tolhatod keresztény hívőként az ateisták szekerét......
(persze az Orbán-gyűlölet sok mindent felülír....)

2018.05.16. 08:19:43

@mortullus:
Bocsánat, de aki magyar embereket akar kirekeszteni, az az én szememben is náci, még ha nem is feltétlenül felel meg a szó szoros értelemben az eredeti definícióban. Érdekes amúgy, hogy a nácizásra felháborodsz, de a magyarhatározásra nem. De mit is várhatunk fideszesektől..

2018.05.16. 08:21:58

@felucca02:
Én 2002 óta tartom az egész Fidesz bagázst hazaárulónak, épp a magyarhatározásuk miatt. Azóta mondjuk épp ők voltak azok, akik a szó szoros értelemben is elkövették a hazaáulást, lásd Pharaon ügy, vagy a letelepedési kötvényesek, de az oroszokkal kapcsolatban is vannak gyanús ügyek. Ezekre kell figyelni, mert a korrupció elévül, a hazaáulás nem.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:22:20

@Behajtó70:

"amikor az ukrán kormány eltaposta a magyar kisebbség oktatását, sem akkor, amikor a román kormányfő székelyeket akart akasztani"

mi van, bazdmeg, nem tetszik orbán nemzeti homogenitása?! Ti csak akkor akartok multikultit, amikor titeket vernek?! De amikor ti vertek másokat, akkor nem szeretitek?! Mekkora széltoló faszok vagytok?!

" sem akkor amikor az általatok felheccelt gazemberek egyházi méltóságokat (egyébként bárkit) köpdöstek a Kossuth téren a minap!"

a ti csőcseléketek tankkal ment a belvárosban rombolni, kocsikat gyújtottak fel, mit ugrándoztok, ti faszok?!

egy állítólagos köpködés miatt ugrálsz?!

kétszínű, embertelen, faszfej patkány vagy!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:23:02

@zord íjász: nagyon súlyos gondok az elmeállapotoddal vannak

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.05.16. 08:23:26

@putris72: Egy kisregényt is lehetne válaszként írni arra, amit egymás mellé halmoztál (sűlyos igazságot-féligazságot-csúsztatást-összemosást illetve össze nem tartozó dolgokat, ahogy a kommentelőtárs @felucca02: is jelezte, így bele sem kezdenék, de egy dolgot nem árt leszögezni:

"Na ezek a liberálisok..." írod. Nem, azok nem liberálisok. Azok, akik a linkelt videón szerepelnek és horrorisztikusan hülyét csinálnak magukból, azok álliberálisok: agymosott mantrakatonák és lózungharcosok. Nekik semmi közük a liberalizmushoz. A liberális az nem egy olyan ember, mint amit a fidesz szennymédia sugall: nem egy migránssimogató, magyarellennes, nemzetellenes, gúnyhatáron túli magyarokat gyűlölő idióta, aki elvtelenül lefekszik minden ostobaságnak.

Liberálisnak lenni egy életszemlélet, amibe bőven belefér -egyszerűsítem- hogy aki az országnak ártani akar, azt irgalmatlanul tökön kell rúgni, akármilyen vallási, ideológiai, eszmei meggyőződés vagy pártelkötelezettség vezérelje. A dzsihádfigyelő nagyon jó anyagokat tol, rendszeres olvasója vagyok, de annak, hogy ezt tolhatja, éppen a Valódi liberális-szabadgondolkodással átitatott európai életszemlélet az alapja.

A liberalizmus szép, és megbecsülendő. Az álliberális kiröhögendő. Az SZDSZ mindent tud erről, azért jutott oda, ahol most van: ők csináltak szitokszót e kies honban ebből a szép gondolatból.

Jakab.gipsz 2018.05.16. 08:23:37

@felucca02: Szövegértési problémáid vannak, a "Nyitott társadalom és ellenségei" című förmedvényt K. Popper a sátánfajzat Soros mestere publikálta, kb 1945- körül. A Soros-terv ennek a globalizmusnak, végre hajtása.

2018.05.16. 08:23:56

Egyébként ha majd börtönben lesznek ezek a hazaárulók, akkor meg kellene határoznia a többi pártnak egy nemzeti minimumot, amelynek része, hogy nem kezdenek a pártok magyarhatározásba aktuálpolitikai alapon.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:24:24

@különvélemény: Orbán még 2010-ben is beszopta. Ez a beszopás, ez orális fixáció, ebből nem lehet kigyógyulni. Orbán nem is kigyógyult, hanem egyszerűen köpönyeget váltott.

www.origo.hu/itthon/20101030-orban-viktor-es-soros-gyorgy-kapcsolatanak-tortenete.html

putris72 2018.05.16. 08:24:58

@math0: Te korlátolt vagy barátom! A korrupció az a 4-es metró! Közel 7 évig éltem és dolgoztam a nagy nyugaton, nekem nem kell , hogy egy ostoba próbáljon meggyőzni , hogy mi is van ott kint!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:25:28

@felucca02: Pedig egyértelműen megmondta: a liberális társadalom gyökértelen, csak a keresztény társadalom a gyökér.:)

felucca02 2018.05.16. 08:27:08

@különvélemény: A lippsik senkit nem akarnak erőszakkal sehová, nekik ugyanis az a lényeg, hogy békénhagyni és békénhagyatni. A lippsik azt látják, hogy néhány út a nők előtt zárva van az országban, és azt szeretnék, hogy ezek megnyíljanak, hogy aztán a nők - ha akarják - választhassák ezt az utat is. A lippsik azt szerenék, hogy ne legyen egy nagy, mindent felülíró, egyedül érvényes eszme, hanem legyen több kicsi, egymás mellett élő eszme, békességben. Persze, ha valaki ütni kezd egy lippsit, akjkor egy idő után a lippsi is oda fog baszni, ezen nem tudom, miért kell csodálkozni.
A legjobban azon csodálkozom, hogy orbán - akár négyötöddel - nyugodtan hagyhatta volna békén az eszmerendszert, csak és kizárólag a lopásra koncentrálva. Erre jön itt ilyen zavaros históriákkal, hogy illeberalizmus, meg hasonlók. Pedig ő is tudhatná, hogy a liberalizmusban lehet a legjobban lopni. Nem konzekvens az ürge...

2018.05.16. 08:27:30

@putris72:
A 4-es metró IS korrupció. Ja, csak a baloldali szavazók büntették is politikusaikat azért a korszakért, ezzel szemben a Fidesz szavazók minden körülmények között elmennek szavazni a kedvenceikre, akármennyit lopnak azok, sőt teljesen nyíltan, nagy mellénnyel lehetnek korruptak, még ideológiát is gyáthatnak mellé.

putris72 2018.05.16. 08:28:50

@zord íjász: Akkor viszont itthon nincsenek liberálisok!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:29:31

@Behajtó70: "amikor rendőröket heccelteka gazemeberek"

ezekre a gazemberekre gondolsz, te faszfej?!

www.youtube.com/watch?v=OWRHGGSya-4

2018.05.16. 08:30:20

@putris72:
De vannak. Csak ugye ez a komcsi pártpropagandából nem látszik.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:31:23

@Behajtó70: " amikor az ukrán kormány eltaposta a magyar kisebbség oktatását"

hazudsz, Fideszes patkány!

mno.hu/belfold/a-soros-gyanusitottak-is-ellenzik-az-ukran-oktatasi-torvenyt-2416826

csak ti vagytok azok, akik kétszínű patkányok vagytok, ti nemzeti homogenitást akartok, aztán hisztiztek, amikor az ukránok, szlovákok, románok csinálják.

mocskos, kétszínű faszok vagytok.

putris72 2018.05.16. 08:32:23

@diszkriminans: Akkor azt a szimpla egyszerű dolgot magyarázd meg, hogy miért jobb minden gazdasagi mutatóban, és életszinvonalban most mind akkor?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 08:32:48

@Behajtó70: " amikor az ukrán kormány eltaposta a magyar kisebbség oktatását"

hazudsz, Fideszes patkány!

mno.hu/belfold/a-soros-gyanusitottak-is-ellenzik-az-ukran-oktatasi-torvenyt-2416826

csak ti vagytok azok, akik kétszínű patkányok vagytok, ti nemzeti homogenitást akartok, aztán hisztiztek, amikor az ukránok, szlovákok, románok csinálják.

mocskos, kétszínű faszok vagytok.

2018.05.16. 08:33:50

@putris72:
Gondolom a világgazdasági fellendülést is a Fidesznek köszönhetjük, a válságot meg a szociknak.

Mészáros Lőrinc meggazdagodását te mivel magyarázod?

Berelhetoreklamfelulet 2018.05.16. 08:37:20

Hát ezek szerint a fidesz a választás után pár hónappal máris véghez vitték az egyik ígéretüket, és megállították sorost.
Ők legalább szavahihetőek ezek szerint...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.16. 08:37:21

@math0: Undorító ahogy csapkodsz itt...es mindenhol
Sztem kezeltesd magad mert ez a gyűlölet előbb utóbb bajt hoz rád.

felucca02 2018.05.16. 08:38:03

@putris72: Most ez egy nagy, poénosnak szánt mondás volt, barátom.
Már miért ne lennének? Az orbán-kormány viszont anyira túltolta a szekeret, hogy hozzájuk képest már egy jobbikos is liberálisnak tűnik.
Egyébként természetesen vannak, nagyon sokan, arról lehet megismerni őkat, hogy valós problémákról beszélnek.

Korrupcióról, nem letagadva, hogy igen, 2010 előtt is volt sajnos ilyen,
a szegények és gazdagok közötti szakadék szélesedéséről,
a társadalmi egyenlőtlenségek fokozódásáról,
az oktatás szar helyzetéről,
az egészségügyről,
a fenntartahtó közlekedésfejlesztésről
satöbbi,

tehát olyan dolgokról, amik orbánt nem érdeklik, mert nem arabok.

Ugyanis az arabokon túl is van világ és ott is kellene kormányozni.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 08:41:28

@felucca02:

A konzervatív (mint értékrend, s nem mint politikai eszme!) a normalitást jelenti. A liberalizmus kulturális értelemben a rombolás eszméje. Politikai értelemben pedig a liberalizmus főrossz: az egyéneket a közösség fölé emeli, s mindent alárendel a pénz hatalmának.

A közösségek zártak, a nyitott közösség azt jelenti, nincs közösség. A nyitott társadalom hívei mindenkinek le akarnak fokozni állatiasított, atomizált robottá. Az elentéte az erős gyökerekkel rendelkező, stabil közösség.

2018.05.16. 08:43:00

@Berelhetoreklamfelulet:
Nagyjából 2008 óta abszolút szavahihető a Fidesz. Akkor történt meg az iranyváltás a vizitdíjas népszavazással, akkor vált polgári pártból végleg proli párttá, amit 2010 óta művelnek, abból következik. Pontosan ezért kételkedek a nagy pártelhagyókban, a legtöbben csak akkor fordulnak szembe a Fidesszel, ha már személyes egzisztenciájukat fenyegeti a bolsevik rendszer, amíg csak másokat akarnak tönkretenni, addig jó nekik.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.05.16. 08:43:18

@putris72: Valódi, őszinte, igaz liberálisnak lenni: nehéz műfaj. Sajnos valóban könnyen elképzelhető, hogy ebből a társadalmi állatfajból nem túl sok van Magyarországon. De valódi, őszinte, igaz konzervatív-kereszténynek lenni -amennyiben ezek a XX. századi fogalmak és meghatározások bármiféle módon értelmezhetőek még egyáltalán- az is rettenetesen nehéz műfaj. Talán nem véletlen, hogy a politikai közélet olyan sok sarat rak azokra, akik azért megpróbálják ezeket az értékeket valóban képviselni...akár mindegyiket együtt, egyszerre. A 444 liberális-kommentszekciójában bőven találni olyanokat, akik szívből gyűlölik a Viktort, de speciel a kerítés/népvándorlás/menekültválság/iszlám/terror témákban már nagyon óvatosan fogalmaznak, vagy éppen kifejezetten keményen -mondhatni, de nyilván finomhangolással értve- a kormányzat gondolkodásával értenek egyet. A liberálisok nem hülyék. A valóságban élnek. Nem hozsannáznak minden Soros ötletre, na.

putris72 2018.05.16. 08:43:27

@diszkriminans: Mi már a válság előtt is szarban voltunk! Gyurcsány ösződi beszéd! Aminek 2010 ben nem lett vége! Plusz fizethetuk vissza az IMF hitelt! Valamint 2010-től az Unió rögtön betartatta azokat a pénzügyi válalásokat amiket a szocialista kormánnyal viszont nem!

2018.05.16. 08:45:15

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
A liberalizmus társadalmi eszme, nem gazdasági, ezért nem sok köze van a pénzhez. A libertarianizmussal kevered, az meg az USA-ban gyakran együtt jár a társadalmi konzervativizmussal.

felucca02 2018.05.16. 08:47:05

@FILTOL: Nem baj, én viszont hozzád.

2018.05.16. 08:48:12

@putris72:
Az elmúlt 8 évben pedig relatív nőtt a lemaradásunk, ha pedig korrigálod a manyuppal a GDP arányos államadóssagot, akkor azon a téren sem változott semmi, mindezt fellendülési időszakban. Egyáltalán nincs semmiféle gazdasági csoda, lassú leépülés van, ami a mostani fellendülési időszakban még nem annyira szembetűnő. Emellett rendszer szintű korrupció épül, egyre csökkentve a versenyképességünket. De csak tapsikolj, és mutogass az elmúlt 8 év előtti 8 évre...

felucca02 2018.05.16. 08:50:01

@putris72: Igen. Valahogy mindig oda lyukadunk ki, hogy négy láb jó, két láb rossz. Egyszerű az élet. Irigyellek!

2018.05.16. 08:50:08

@putris72:
Amúgy épp az EU kényszerítette ki nagyon helyesen Gyurcsány és Bajnai csomagjait is, és persze mikor Orbánék 6%-os hiányt terveztek úgy, hogy a manyup befizetéssel korrigálni akarták a hiányt, akkor is az EU intett be, erre Orbánék államháztartási reformok helyett ellopták a manyup vagyont.

2018.05.16. 08:51:07

@FILTOL:
Természetes, ha az emberek felbasszák az agyukat, ha egy hazaáruló kétségbe vonja a magyarságukat.

putris72 2018.05.16. 08:53:40

Hát megmagyarázni mindent meg lehet! Akkor mond meg, hogy a magánnyugdíj bevezetésetől mostanáig miből fizetek nyugdíjat? Most nem munkanélküliség van, hanem munkaerő hiány!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 08:56:40

@math0:

Nem, Orbán elkezdett távolodni tőlük már a 90-es évek közepén, s 3 éve teljes háborút hirdetett.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 08:57:52

@math0:

Ma már a nyugati magállamokban is jelen van a lázadás.

2018.05.16. 08:58:42

@putris72:
A manyup ellopását nem lehet megmagyarázni, kommunista férgek voltak, onnnantól kezdve (de igazaból a vizitdíjas népszavazástól már) aki jobboldalinak vallja magát és a Fideszre szavaz, az hazudik.

putris72 2018.05.16. 09:00:51

@diszkriminans: Bocsánat, de amit te elopásnak nevezel, már a Bajnai is tervezte! Mit kényszerítette ki? Ott cseszték át az Unió ahol tudták! Tudod mit mondott az unió akkor mindenre! Ja, hogy ők nem avatkozhatnak be egy szuverén ország belügyébe , meg a választásokba sem! Fura, hogy azóta mennyire igen! Ja most nem a seggnyalok kormányoznak .

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 09:02:41

@diszkriminans:

A liberalizmus elsősorban politikai eszme. S a gazdasági tartalma alapvető. A liberalizmus fő gondolata, hogy az egyének szabadságjoga a legfontosabb, s a legfontosabb jog a tulajdon joga.

A libertarianizmus egy kései liberális verzió, annyiban más, hogy még "éjjeliőrállamot" se akar. A libertarianuzmus meg kulturálisan lehet akár liberális, akár konzervatív, az előbbi a jellemzőbb, pl. a libertáriánusok zöme támogtaja az egyneműek házasságát és az abortuszt.

felucca02 2018.05.16. 09:03:31

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Amit te lázadásnak vizionálsz, az a szélsőséges politikai irányvonalak megerősödése a bevándorlási nyomás erősödésére válaszul. Ami normális. Ami nincsen jelen, de te úgy gondolod, hogy jelen van, az a társadalmi, gazdasági berendezkedés megkérdőjelezése. A liberális piacgazdaság köszöni, jól van és üzemel. Vannak problémák a túlfogyasztással és a zöld ügyekkel, de erre semmiféle illiberális, hatalomközpontosító, konzervatív agymenés sem ad választ. Úgyhogy vedd le a szemüveget!

2018.05.16. 09:03:46

@putris72:
Ha komolyan beavatkoznának manapsag, már rég nem lennénk az EU tagjai. A manyup rablásnál sem avatkoztak be, az EU-s pénzek lenyúlásánál sem, sőt a jogallam sárba tiprásánál sem.

Valami forrás, hogy Bajnai ezt tervezte? De tegyük fel, igen, akkor ez elfogafhatóvá teszi egy jobboldali szemében?

felucca02 2018.05.16. 09:05:18

@putris72: Igen, munkaerőhiány van, hiszen akinek piacképes tudása van, hülye lesz itthon eladni bagóért, elmegy vele fizetőképesebb környékre. Ennek semmi köze a kormány jelenlegi teljesítményéhez, ez csakis a szabad munkaerővándorlásnak köszönhető.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 09:05:58

@diszkriminans: "Mészáros Lőrinc meggazdagodását te mivel magyarázod?"

merolyanokos. Ph.D.-je van gázszerelésből.:)

2018.05.16. 09:05:58

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
A liberalizmus-konzervativizmus más tengelyen értelmezendő, mint a bal-jobb, a jobboldaliak hagyományosan a szabad piac pártiak, csak nálunk egy olyan párt hazudja magát jobbosnak, amelyik ezen szempontból szélsőbalos.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2018.05.16. 09:06:32

Akkor lesz bármilyen remény, ha rájönnek a magyarok, hogy mindenkit a soros-félék pénzelnek. Még az orbánt is. Ez a megosztottág, a migráció, a magyarok kivéreztetése a cél. Minden politikus ezt szolgálja, vagy pénzért, vagy mert ennyire hülye.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 09:07:14

@FILTOL: "Undorító ahogy csapkodsz itt...es mindenhol
Sztem kezeltesd magad mert ez a gyűlölet előbb utóbb bajt hoz rád."

Én csak pár nácit gyűlölök, konkrétan, azért, mert nácik. Jó okkal. Ti sok millió ártatlan embert gyűlöltök, ok nélkül. Kezeltesd magad!

felucca02 2018.05.16. 09:09:01

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"A liberalizmus fő gondolata, hogy az egyének szabadságjoga a legfontosabb, s a legfontosabb jog a tulajdon joga."

Így van. Nehezen fogsz találni embert, akár magyarországon, akár Európában, aki ez ellen lázadna. Hülye lenne. Minden magyar liberális, csak bedől különböző szélhámosoknak, akik elhitetik vele az ellenkezőjét. Te is az vagy.

2018.05.16. 09:09:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
A libertariánusok semmit nem mondanak az egyneműek házasságáról, viszont pl. a cukrászos példánál, amit a másik blogban hoztál, a cukrász pártját fognák, mivel a cukrász, mint vállalkozó azt szolgál ki, akit akar. Ha egy magánbusztársaság a négereket hátra ülteti, az is elfogadható nekik, mert joga van hozzá. A libertariánusoknál a legfontosabb a magantulajdon joga.

putris72 2018.05.16. 09:10:54

Ja a vizit díj, amit úgy magyarazták, hogy azért kell, hogy csökkentsék egy bizonyos társadalmi réteg fölösleges orvoshoz járasát, és az ott eltöltött idejét! Aztán azok számára maradt ingyenes! Nekünk meg még oda adták a gyógyszer felirási díjat is! Köszi szépen! A pénzt páncél szekrényekre ment el a kórházi ágyak főlé!

2018.05.16. 09:12:52

@felucca02:
Kurvára nincs munkaerőhiány. Szabad EU-s piac van, a magyar vállalkozók meg nem elég versenyképesek, hogy kifizessék a munkaerő piaci árát. Ennek rengeteg oka van, adózás, szabályozás, de az is az okok között keresendő, hogy sok középvállalkozás állami pénzekből él, és ezért nem hatékony.

eßemfaßom meg áll 2018.05.16. 09:12:59

"Kivonul a Nyílt Társadalom Alapítvány"

Szörnyű. Mileszmost.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 09:14:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

1) a liberalizmusról konkrétan semmit nem tudsz mondani, ami érdemi kritika.
2) a pénznek nincs köze a liberalizmushoz. konzervatív karvalytőkések ugyanúgy vannak
3) van nyílt közösség. a közösség nem zártságot jelent. sőt, a közösség nem egy élesen definiált valami. közösség például a "Fidesz szavazók közössége", amely 4 évente igazolhatóan, de havonta, hetente, naponta változik. Nyitott közösség, abban az értelemben, hogy bárki kiléphet és beléphet.

Egyébként, ha ennyire a zártság mellett vagy, akkor ugye le kell zárni a schengeni határokat Románia és Szlovákia felé?! Nehogy már bejöjjenek a románok és a szlovákok! De hermetikusan zárjuk be, mert az, hogy turistaként beszivárognak, az se engedhető meg!

eßemfaßom meg áll 2018.05.16. 09:15:03

Látom brendelmatyó ide is piszkít rendesen. Dobjunk már neki össze egy nőre.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 09:17:10

@putris72: mi a válság után is válságban voltunk, 2013-ban. meg 2016-ban, amikor Orbánnak nem jött meg a segílyke.

2018.05.16. 09:17:12

@putris72:
A krónikus betegeknek és a rászorulóknak volt ingyenes, a nyugdíjasoknak általában nem. Másrészt konkrétan a vizitdíj a háziorvosnál maradt, a kórházi naoidíj másik népszavazási kérdés volt, de ott is anekdotikus az érvelésed.

Az egészségügyben pedig nem ez volt az egyetlen reform, ami elindult anno, lásd még pl. patikaliberalizáció, aminek szintén votlak visszásságai, de az irány jó volt, erre 100%-ban visszacsináltak, sőt még azon is túltettek a narancskomcsik. Az oktatás is a kompetencia alapú iranyba indult, már Pokorni alatt is, erre még az ő tiltakozása ellenére is erősítik a narancskomcsik a poroszos irányt...

eßemfaßom meg áll 2018.05.16. 09:19:06

@felucca02: "Egyébként, igen, jobb lenne, ha több nő lenne a politikusok között és úgy általában mindenhol."
kivéve ahol meg kell izzadni, ugye:
"Nyilván a nehéz fizikai munka a férfiaké, ezzel meg mi a bajod? "

Egyébként levezetnéd, hogy milyen összefüggés van a jo politikusság és a politikus neme között? Mi miatt lenne jobb ha több Lendvai Ildikó és Semleczi Gabriella ülne a Parlementben?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 09:19:58

@putris72: "Bajnai is tervezte"

bizonyíték?!

és a tervezés nem ugyanaz, mint tényleg lopni, te Fideszes féreg!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 09:20:56

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: tehát elmondtad, hogy nem a gazdasági alapja az alapvető. tökön szúrtad magadat a saját hozzászólásodban, te elmebeteg!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.16. 09:21:39

@math0: Nem gyűlöllek.mast sem.max szánakozok rajtad.és álmélkodva nézem hogy nyomod nap mint nap.

vajdasagi 2018.05.16. 09:21:42

@Több cseszlovák filmvígjátékot!: Azt tudod-e, hogy Mózes nem volt keresztény?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 09:25:17

@FILTOL: ja, ilyet én is tudok. Nem gyűlöllek. Mást sem. Max szánakozok rajtad, és álmélkodva nézem hogy nyomod nap mint nap.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 09:25:49

@vajdasagi: azt tudod, hogy Mózes 5 könyve a keresztény biblia kanonizált része?!

felucca02 2018.05.16. 09:26:37

@eßemfaßom meg áll: Nézd, tőlem mehetnek nők tömegesen kohásznak, engem nem zavar. De ha ennek ellenére mégsem mennek, az sem zavar.

Mi a gondod?

Én azt mondom, hogy vannak olyan tevékenységek, amelyeket a közvélekedés férfitevékenységnek tart, ellenben ott a nők is helyt tudnak állni. A politikusság tipikusan ilyen. Aztán mégis férfiakkal van tömve a parlament.

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.16. 09:31:00

@felucca02: Ja, Satana Mertkell is milyen jol helytallt, beengedett 6 millio arab negert Teheranbol, akik most pemnzert se hajlandoak hazatakarodni

ahelyett hogy szult volna 1-2 gyereket maganak, ahogy a nok szoktak

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 09:37:50

@felucca02:

A liberális rend romokban van ma már nyugaton is, mert a rendszer már alig képes a problémáit exportálni, ahogy eddig tette.

S a bevándorlás pont nem tényező ebből a szempontból.

A rendszer egyszerűen elérte saját határait. Az önzésr alapozott végtelen pénzéhség rendje nem tud fejlődni immár.

felucca02 2018.05.16. 09:39:43

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát:
Nem tudok mit kezdeni az arabos fixációddal, ezen kívül van még valami témád?
Egyébként egymillióan jöttek, nem hatmillióan, és jöttek volna akkor is, ha nem Merkel a kanci, hanem akárki. Ez nem egy ilyen választható dolog volt, hanem egy történelmi esemény, egy népvándorlás.

felucca02 2018.05.16. 09:40:50

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ki kell, hogy ábrándítsalak, nincsen romokban. Te ezeket honnan veszed?

2018.05.16. 09:41:27

@eßemfaßom meg áll:
Nehéz fizikai munkából egyre kevesebb van.

felucca02 2018.05.16. 09:41:52

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Jaj, ez meg külön gyönyörű:

"A rendszer egyszerűen elérte saját határait. Az önzésr alapozott végtelen pénzéhség rendje nem tud fejlődni immár. "

Ezt a NER-ről írtad, ugye?

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.16. 09:42:49

@felucca02: Ne relativizalj, 6 milio az HATMILIO, annyian jottek. Arabok es negerek osszessen.

Szerintem nem jotek volna, ha a tengerbe lovik oket idejebe. Sot meg a meglevok is hazatakarodtak volna. Ezt hivjak hatarvedelemnek.

Na ilyen noi csucs tehetsegekre semmi szukseg a politikaban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 09:45:37

@diszkriminans:

Lehet jobbos és liberális, jobbos és konzervatív. Ahogy balosoknál is.

Itt a liberális/konzervatív szót kulturálisan értelmezve.

A bal/jobb meg mindig gazdaságpolitikai ellentét.

A magyar bal/jobb fogalma mindig FORDÍTVA volt, ennek az oka történelmi, s ez különösen így van a rendszerváltizás óta.

Nemzetközi értelemben a baloldal antikapitalista, radikálisan vagy mérsékelten, a jobb meg kapitalizmuspárti. A magyar "baloldal" viszont radikálisan kapitalizmuspárti, míg a "jobboldal" kapitalizmuskritikus.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 09:47:43

@diszkriminans:

"libertariánusok semmit nem mondanak az egyneműek házasságáról"

A többségük támogatja azon az alapon, hogy az állam ne szóljon bele ki köthet házasságot és ki ne.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 09:50:11

@math0:

"a liberalizmusról konkrétan semmit nem tudsz mondani, ami érdemi kritika"

S lám, mégis íttam erről éveken át.

2018.05.16. 09:50:25

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Csak ugye ilyencalapon azt is kijelentheted, hogy a többnejűséget, többférjűséget is támogatják, hiszen ők azt vallják, az állam ne szóljon bele ebbe a kérdésbe. De a liberálisokkal szemben nem tartják problémának a diszkriminációt, ha a diszkrimináció tiltása magántulajdont sértene.

felucca02 2018.05.16. 09:50:42

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát: A hatmillió az egymillió volt, nem relativizálok, az mást jelent, ugyanúgy, mint az arab, meg a perzsa:)
Tengerbe lehet lőni, de abból szörnyű járvány lett volna, most képzeld el...hatmillió hulla Ostiában, a tengerparton...nyáron

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 09:51:01

@math0:

"a pénznek nincs köze a liberalizmushoz. konzervatív karvalytőkések ugyanúgy vannak"

A konzervatív is liberális, azaz ezzel semmit se mondtál. Itt nem kulturális liberalizmusról beszélünk.

felucca02 2018.05.16. 09:51:37

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Szerintem te egyedül lázadsz, aztán vetítesz:)

2018.05.16. 09:51:40

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Pontosan, csak akkor hogy jön ide a liberalizmus és a pénz? Az a bal-jobbal van összefüggésben.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 09:52:25

@math0:

A zártság nem értendő abszolút értelemben természetesen, azaz árnyékboksozlksz.

2018.05.16. 10:07:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Milyen alapelvből? Teljesen mást gondolnak a gazdaságról a baloldali és a jobboldali liberálisok.

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.16. 10:22:44

@felucca02: jo akkot a homokba kell lolni oket, az igaz, a higienia, nagyon fontos

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 10:29:23

@felucca02:

A NER a liberalizmus része, annak nemzeti liberális változaában, egyfajta ellentéte aglobális liberalizmussal szemben.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 10:30:51

@diszkriminans:

Így igaz. A diszkrimináció joga része a személyes szabadságoknak, ahogy az is, hogy pl. megházadhasan egymással báremmnyi és bármilyen nemű ember.

eßemfaßom meg áll 2018.05.16. 10:40:52

@felucca02: Nézd, tőlem mehetnek nők tömegesen politikusnak, engem nem zavar. De ha ennek ellenére mégsem mennek, az sem zavar.

Mi a gondod?

Mindemellett kijelentetted, hogy JOBB lenne ha több női politikus lenne. Nem mindegy neked hanem konkrétan jobb lenne. Komolyan érdekelne, hogy miért lenne jobb.

vajdasagi 2018.05.16. 10:41:20

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát: Azért ha alkalmad lesz rá, gondolj is bele, miket kommentelsz it. Az én keresztény erkölcsömmel ez nem egyeztethető össze. Te emberiség elleni bűntettre uszítasz. Civileket halomra lőni már vagy 100 éve nem számít civilizált tettnek. És normális érzésű emberek azelőtt is viszolyogtak az ilyesmitől.

felucca02 2018.05.16. 10:50:38

@eßemfaßom meg áll: Igen, én konkréten örülnék. Kulturáltabb lenen a hangnem és több lenne a belátás, kevesebb a kardcsörtetés, amivel a hócipőm tele van. leginkább az utóbbi!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 10:52:28

@diszkriminans:

Eleve megkérdőkelezhető mi az "baloldali liberális", mivel a liberalizmus jobboldali eszme.

De ha el is fogadjuk, hogy ilyen van, az meg azonos a szocdemmel akkor, ami meg mérsékelten baloldali eszme.

Szóval ez egy alapvetően értelmetlen vita.

Ami igaz minden liberálisra: az egyéni jogokból inudl ki, tagadja ezektől különálló közösségi jogok létét.

Aztán tény, hogy van jobbosabb verzió, ez a libertárianizmus, mely teljesen piacpárti, még az állami szolgáltatásokat is szeretné piacosítani, s van erősebben balos verzió is (szociálliberalizmus), mely a közösségi értékeket is említi, de ezeket is az egyéni érdekekből vonja le.

A gyakorlatban nemigen van eltérés egy szociálliberó és egy szocdem között. Ezért én inkább azt mondanám, nincs baloldali liberális, hanem ezek szocdemek, akik tévesen liberálisnak nevezik magukat.

Történelmi okai vannak ennek a legtöbb esetben. Ahogy Magyarországon a jobboldaliság SOSE jelent kapitalizmuspártiságot, úgy pl. az USA-ban még a nagyon balos szocdemek is szeretik magukat liberálisnak nevezni.

2018.05.16. 10:54:35

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
A libertariánus elvek szerinti személyes szabadság szerint. A liberálisok szerint meg ha nyitsz egy nyilvános kocsmát, nem diszkriminálhatod a fekete/balkezes/meleg/kékszemű/stb. vendégeket, mindegyiket ki kell szolgálnod, ha nem tetszik, ne nyiss kocsmát, nyiss helyette zártkörű klubot, csak akkor elesel az arra tévedők fogyasztásától.

szepipiktor 2018.05.16. 10:54:38

Drága Katalin!
Ön a tisztesség, becsület irányából közeliti meg az esetet, ez tiszteletreméltó!
Sajnos - szerintem - a dolog komolyabb.
Ön azt írja, nem érti, miért történik mindez (a kivonulás).
Mert ha a soros-törvény átmegy és át fog, akkor jogi lehetősége lesz a hatalomnak lépni.
Ön ismeri a történelmünket, gondoljon bele, hogyan történt a rákosi-kor elejen a terror bevezetése. És lett például a Standard-per és a kivégzés.
Ha az alapítvány marad és a törvény életbe lép, egy perc alatt húzhatják rájuk az államellenes tevékenység vádját, és nincs az a jog ma a világon, ami a polt-féle igazságszolgáltatásból kimenteni őket.
Ön nem hiszi el, hogy ez megtörténhet, pedig ha összerakja az élő törvényeket, láthatóvá válik, hogy már most egy perc alatt átléphetnek egy szükségállapot-alapúközponti irányításba, média, internet, távközlés korlátozása, mozásszabadság korlátozása, bármi!
Ma érdemes figyelni az erdogáni folyataot. Ott is így indult és mára csak az "él", aki kussol vagy tapsol.
Itt is halt már meg koronatanú rendőrautóban, itt is próbáltak likvidálni szélsőjobbos fegyverest, aki addig "partner" volt...
Katalin!
Csodálom a bizalmát a demokratikus és emberi lét tekintetében, de én lassan Önt is féltem!
A történelem már igazolta, a beteg, eltorzult tudatú vezérek minden esetben katasztrófába vezették az adott társadalmukat! Most zuhanunk efelé...

2018.05.16. 10:57:43

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
A baloldali-liberális szerintem is kicsit ellentmondásos, de ettől még létezik, itthon talán az LMP áll ehhez legközelebb (a ballibeknek nevezett pártok közép-liberálistól jobboldali-liberálisig terjednek).

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.16. 11:03:26

@vajdasagi: Milyen civilek?

Most mar nemcsak az ellenseges ugynokoket hanem a megszallo hordakat is civilnek kene hivni?

muhaha

probalj az araboknal civilkedni, idiota

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 11:31:56

@diszkriminans:

Így igaz. Mert a klasszikus liberalizmus szerint vannak jogok, melyek annyira alapvetőek, hogy az egyéni szabadság se írja őket felül. A libertáriánusok viszont szélesebben értelmezik az egyéni szabadságot.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 11:35:23

@diszkriminans:

Tisztázzuk, "kulturálisna liberális" vagy "gazdaságilag liberális".

Kulturálisan livberális és baloldali - semmi gond ezzel. S az LMP jó példa: pl. támogatja az egynemű házasságot és antikaoitalista.

Gazdasáfgilag liberális és baloldlai - ez viszont ellentmondás, hiszen az egyik azt mondja, a gazdasági szabadság alapjog, a másik meg az, ez nem alapjog, sőt korlátozni kell.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 11:41:44

@diszkriminans:

A ballibaizmus specifikus kelet-európai jelenség, bár ma már szinte csak Mo-on maradt meg erős alakban. Lengylországban már megszűntek, Csehosrzágban meg sose léteztek.

A magyar ballibaizmus fő oka személyes:
- a ballibek szinte mind ex-komcsik, s nehéz lett volan miért lettek komcsiból liberóba, ami egy hatalmas ugrás, így jobb volt az hazudni, hogy ők baloldaliak maradtak, csak picit reformálódtak.

Plusz van a történelmi ok:
- a ballibek a nyugati rend és a kapitalizmus lelkes hívei, míg a magyar jobboldal éppen az ellenkezője, így a "jobboldal" szó már foglalt volt, így maradt a "baloldal".

S persze aktuálpolitikai okok:
- az alapvetően liberális posztkomcsi értelmiség egy táborba akarta terelni az addig egymással ellenséges MSZP-t és SZDSZ-t, a 90-es évek elején, így megalkották a "baloldali liberális" szörnyszülőtt szót.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 11:45:45

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "liberális rend romokban van ma már nyugaton "

fingod nincs Nyugatról, ahogy másról sem.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 11:46:28

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát: jó, én felfogtam, hogy te a totál zizi abszurdot nyomod.

Jakab.gipsz 2018.05.16. 12:06:28

@szepipiktor: Nyafi-nyafi. Rettenjél még egy kicsit ! A keresztény demokráciától.

Ez a sátánfajzat Soros pedig tök mind egy, hogy hova vonul ki, még a sátánvalagából is elő lesz ráncigálva, mert az emberiség ellen elkövetett bűncselekményei, soha sem évülhetnek el.

Nos ez az, amitől Te rettegsz, a lelepleződéstől.

bkkzol 2018.05.16. 12:22:41

@math0: Ha már túl színes lesz Európa akkor természetesen csomagolok, mint már az északi államok lakói már elindultak pl. Újzéland felé. Az biztos, hogy nem az egyesült államok felé... ;-))
Össze borulhatnak a transzgender-pánarab- multi kulti testvérek!

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.05.16. 12:50:42

Total majmok bolygoja van mar most Parizsban, nem kell studiot se epiteni.

Persze errol nem lehetne filmet forgatni csak esetleg ha lenne benne eleg Holokauszt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 14:14:00

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "konzervatív is liberális,"

te állítottad szembe a kettőt, most egybe teszed. elmebeteg vagy.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 14:49:36

@math0:

Csak KULTURÁLIS értelemben van ez szembenállás, politiaki eszmeként nincs: ebben az értelemben a konzervatívizmus csak mérsékelt liberalizmus, azaz kb. ughyanazt akarja, de szerves módon, nem forradalmi úton.

S ez főleg a mára igaz, most már mikroszkópikus különbség sincs, a XIX. sz. elején még volt nagyobb elrérés a liberalizmus és a konzetvatívizmus között, de akkor se voltak egymás ellentétei.

eßemfaßom meg áll 2018.05.16. 18:50:42

@felucca02: "Kulturáltabb lenen a hangnem és több lenne a belátás"

miért is? A nök nem tudnak utálkozni meg epét hányni?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 22:43:33

@putris72: "Közel 7 évig éltem és dolgoztam a nagy nyugaton"

én többet, nyertem, faszfejkém! egyébként nyilván azért dolgoztál nyugaton, mert rosszabb volt, mint Magyarország, ugye? ja nem!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 22:57:34

@putris72: a világ fejlődik. Orbanisztán viszont lemarad. és ez a baj.

I-Work 2018.05.16. 22:58:58

@math0: Szerintem járj iskolába...
Genesis...
Kiderül, hogy Lucifer is keresztény volt. És az egyiptomiak is.
...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 23:03:47

@putris72: de most komolyan, bazdmeg, belőletek, fideszes faszbarmokból miért mindig csak a hazugság és a hülyeség dől?! ja, mert ostobák vagytok, ezért vagytok fideszesek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 23:07:00

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: te mindig "megmagyarázod", hogy az ég zöld, a fű kék, de egyébként sárga. te elmebeteg vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 23:11:15

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"Kulturálisan livberális és baloldali - semmi gond ezzel. S az LMP jó példa: pl. támogatja az egynemű házasságot és antikaoitalista."

na, erről van szó a nyitott társadalom filozófiájában

"Gazdasáfgilag liberális és baloldlai - ez viszont ellentmondás, hiszen az egyik azt mondja, a gazdasági szabadság alapjog, a másik meg az, ez nem alapjog, sőt korlátozni kell. "

na, erről NINCS szó a nyitott társadalom filozófiájában, tehát ez egy olyan offtopic, amit mindig csak te ráncigálsz ide, mert egy mocskos, geci, pszichopata fasz vagy,

és ahogy már mondtuk, a gazdaságilag liberális, az pont ugyanolyan, mint a gazdaságilag jobboldali . ezeket meg szereted, te faszfej, szóval mi a faszt ugrálsz,t te elmebeteg fasz?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 23:13:18

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: te szereted a konzervatívizmust, tehát a liberalizmust is. most vezetted le.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 23:14:04

@I-Work: Szerintem járj iskolába! Tényt mondtam, csak fel kéne fognod, te agyhalott!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.16. 23:23:14

@I-Work:

"121 Az Ószövetség a Szentírás el nem hagyható része. Könyveit Isten sugalmazta és maradandó értékük van, mert a régi szövetség soha nem lett visszavonva."

"140 A két szövetség egysége Isten tervének és kinyilatkoztatásának egységéből következik. Az Ószövetség előkészíti az Újat, ez pedig beteljesíti az Ószövetséget; kölcsönösen megvilágítják egymást; mindkettő Isten valóságos Igéje."

www.katolikus.hu/kek/kek00050.html#K140

aztán hiába habogsz, hülye, műveletlen, sötét baromkereszténykém, én, ateistaként jobban ismerem a keresztény hittételeket mint te. faszfej!

bkkzol 2018.05.17. 05:19:43

@math0: Elég gyenge az érvelési képességed, ha csak eküldeni tudod a veled egyet nem értőt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 05:59:34

@bkkzol: "Elég gyenge az érvelési képességed, ha csak eküldeni tudod a veled egyet nem értőt. "

Te egy amnéziás barom vagy, ugyanis te vagy az, aki pont ezt tetted, amikor ezt írtad:

"Megoldható lenne, hogy a Helsinki Bizottság és még 4-5 szervezet is csomagoljon??"

Úgy vágtad most pofon magad, hogy a fal adja a másikat.

midnightcoder2 2018.05.17. 06:20:12

@diszkriminans: Nem feltétlenül. Pl. az oktatás centralizációja Kádárék alatt egészen jól működött, azóta sincs olyan színvonalú oktatási rendszerünk mint akkor volt.

midnightcoder2 2018.05.17. 06:26:58

@felucca02: " A többi vonás pedig azt eredményezi, hogy ezekben az országokban ma a legjobb élni és ez így is marad."

A többi vonás oda vezetett, hogy a modern liberális társadalmak nem fenntarthatók. Nézd meg Európa demográfiai adatait. A társadalom rohamosan öregszik, fogy, nem képes önmaga reprodukálására. Kénytelen kívülről behozni embereket a környező kevésbé tehetős liberális társadalmakból - amiknek ezzel tovább rombolja a társadalmát - illetve a nagyon nem liberális afrikai, közel-keleti országokból, ez utóbbi viszont azzal jár hogy egyre csökken az európai kultúra súlya ami hosszú távon az egész európai társadalom felszámolódásával jár.

felucca02 2018.05.17. 06:38:34

@midnightcoder2: Ebben kétségtelen igazságok vannak, de ezek a folyamatok észrevehető nyomot pár száz év alatt fognak hagyni Európa demográfiáján. Úgyhogy valóban lehet vele foglalkozni, de a ház még nem ég, messze nem. Európa 800 millió lakost jelent, ennek a legkritikusabb évben, 2015-ben egymillió, tehát kicsivel több, mint egy ezred része jött be idegen kultúrából, természetesen gondot jelenthet a szaporulat is.
Ismerve eddigi hozzászólásaidat, azt hiszem, nyugodtan feltehetem a kérdést: ok, a liberális demokráciáknak vannak gyenge oldalaik, de erre vajon az lehet a válasz, hogy:
a) lebontjuk a demokráciát,
b) korrupt rendszereket építünk fel,
c) tekintélyuralmi politizálást folytatunk?
Szerintem ezekre a válasz egyértelmű nem. És mivel az eddigi tapasztalaotok folytán a liberális demokráciáknak hosszútávon a legjobb a problémamegoldó képessége és az önjavító képessége, valószínű, hogy Európa jövőjének megreparálása sem egy tekintélyuralmi, dölyfös nagyúr útmutatása mentén fog végbemenni, hanem egy intelligens társadalmi párbeszéd fogja ezt lehetővé tenni.
Amiből mi a jelenlegi abszolút bunkó és működésképtelen politikai és társadalmi rendszerünkkel megint ki fogunk maradni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 07:00:13

@midnightcoder2: de már miértjárna azal, te hülyegyerek? Európa már a 9. században is befogadott Ázsiából bevándorlókat, méghozzá pont a magyarokat. Sőt, ugye az egy óriási bevándorlási hullám része volt. Honnan a faszból van neked az az ostoba rögeszméd, hogy ez nem működik?! Egyáltalán, azzal a kurva kevés IQ-ddal miből gondolod, hogy te ezt átlátod?!

putris72 2018.05.17. 07:14:40

@math0: A stílusod alapján szerintem te egy percet sem dolgoztál kulföldön! Itthon is max egy utolsó lecsúszott kis kocsmában ahova kegyelemből felvettek!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 07:19:49

@midnightcoder2: itt van 2017. 3 hónap alatt 30 ezren érkeztek az EU-ba, az egy évre vetítve 100 ezer. AZ EU lakossága 500 millió, tehát ez 1/5000-ed része az EU lakosságának. Te ettől fosol?

Viszont a demográfiai problémák kezelésében ez, vagy akár még egy kicsivel több bevándorlás jól jönne. Tessék felfogni, te húgyagyú, barom! Az, hogy te nem szereted a fekete bőrszínt, az kurvára mellékes ahhoz képest, hogy demográfiai problémák vannak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 07:21:12

@putris72: A stílusod alapján te egy pincébe zárt szexrabszolga voltál külföldön.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 07:21:44

@putris72: Az IQ-d alapján te egy pincébe zárt szexrabszolga voltál külföldön.

putris72 2018.05.17. 07:44:35

@math0: Most eset le ki vagy te!Mindegy milyen nevet választasz magadnak,csak egy ostoba gyűlölködő primitív véglény vagy!!Ez voltál a választások előtt is,és évek óta csak ennyire telik neked!Őszintén sajnállak!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.17. 08:18:56

@math0:

Nem éppen. A nyílt társadalom filozófiája messzemenően liberális, azaz prokapitalista.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.17. 08:20:34

@math0:

Csak kulturális, kultúrpolitiikai értelemben vagyok konzervatív. Általaános politikai szempontból a konzervatívizmust ugyanúgy elvetem, mint a liberalizmust.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 08:57:30

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"A zártság nem értendő abszolút értelemben "

akkor te vagy hülye, barom, mert akkor ezek szerint még te is elismerem, hogy egy társadalom nyíltsága fokozati kérdés, amelyben neked vagy egy neked megfelelő fokozat, és a liberálisoknak van egy sokkal magasabb fok.

Hogy miért a tied volna a helyes, arra meg egy kurva büdös érved sincs.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 09:00:54

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: akkor fogd már fel, hogy a gazdasági kérdés itt offtopic, mi a jó édes kurva anyádnak kevered ide? emberjogi kérdésben pedig a liberalizmus igenis baloldali. a német FDP vezére például éppen a napokban mondott egy beszédet, ahol biztonsági kérdésekben ugyan kritikát fogalmazott meg, de a bevándorlók befogadása mellett állt ki. azaz az FDP összeegyeztethető Soros nézeteivel.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 09:02:15

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: a postban a prokapitalizmusról szó sincs, ráadásul az Orbán kormány sem kapitalizmus ellenes (bár vannak kommunista beütései is). tehát ez offtopic, faszfejkém, kussoljál már el ebben a témában!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 09:02:44

@putris72: ahogy a neved is mutatja, te egy putriban élsz, azt se tudod, merre van a külföld.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.17. 11:39:02

@math0:

Nincs zárt közösség, hacsak nem az egész emberiséget vesszük.

Viszont történelmi tapasztalat: nem marad fenn a nyílt közösség.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.17. 11:40:47

@math0:

Ha így lenne, akkor ki az "emberjogi jobboldal"? Aki szerint nincsenek emberi jogok?

Magyarul: butaságokat beszélsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 16:50:20

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Ha így lenne, akkor ki az "emberjogi jobboldal"? Aki szerint nincsenek emberi jogok?"

akik sokkal kevesebb alapjogot adnak az embereknek. vagy az emberek kisebb körének. ha nem volnál autista, ilyet meg se kérdeznél. fingod nincs a fogalmakról, de a pofád az hatalmas.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 16:51:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "
Nincs zárt közösség, hacsak nem az egész emberiséget vesszük.

Viszont történelmi tapasztalat: nem marad fenn a nyílt közösség."

az előbb ismerted be, hogy a kérdés nem bináris, akkor most mit jössz a bináris faszságaiddal, te elmebeteg?! a történelem bemutatta, hogy vannak különféle szinten nyitottabb és zártabb társadalmak, és a történelem során az összes társadalomnak vége lett valamikor. ostobaságokat hordasz össze.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.17. 17:21:58

@math0:

Éppen a nyílt tásadalom hívei teszik ezt binárissá. Szerintük ami nem totálisan nyílt, az zárt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 21:36:02

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: nem fogok példát hozni alapfogalmak magyarázatára. magyarázza meg neked az ápolónőd!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.05.17. 21:36:47

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: én nem hallottam ilyet, én nem mondom azt, hogy ez bináris, így totálisan fake a vádaskodásod.

vajdasagi 2018.05.19. 19:52:32

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát: Te engem idiótának tartasz. Látod: én sokkal megengedőbb vagyok. Én Téged csak betegnek. kezeltesd magad. Ja meg a kereszténységgel is próbálja megismerkedni: hidd el, nem fáj, csak meglepő lesz Neked.
süti beállítások módosítása